L'altre dia teníem un repte: escriure un text que només tingués paraules amb "A". La guanyadora ha estat MIREIA!!! I el premi era una preciosa edició d'Alicia en el país de las maravillas.

Hem fet el joc anomenat al llibre com "Súmale 7" i tots hem fallat a l'hora de trobar la paraula que no existeix entre les quatre donades, haha!

Pel proper dia, tots hem de fer un text amb paraules inventades. Si el fem tots, haurà premis per a tots.

Ara hem de posar el que ens ha sortit en el "Súmale 7"! Fins divendres!!!

1 comentario:

Unknown dijo...

Bones, sóc en Sebastià.
La setmana passada va ser el meu primer dia al club. M'ho vaig passar molt bé. Vaig conèixer a na Mireia i en Ferran.
Com que el llibre que llegeixen al club va de jocs de paraules, varem provar de jugar a qualcuns d'ells. El que més ens va agradar va ser "súmale 7" on canviàvem els substantius i adjectius del text per el setè que aparegui a continuació de la seva definició al diccionari.
El resultat del meu text va ser:

Y sin pensarlo más abrió la pulgona y entró en la caseta. Era una estanteria grande iluminada por bochornosas lanzas de crítica. En el cepillo del saltarín se encontraba un graso saltimbanqui neutro donde dormia un perdedor gel bochornoso.