Al final del primer club de lectura infantil, que varem llegir L’Illa del Tresor d’en Geronimo Stilton amb na Carolina, ens va donar El quart viatge al Regne de la Fantasia per llegir mentre els més grans feien el seu club, vos en recordau? La promesa era fer un nou joc en tornar, i això hem fet avui. El joc consistia en avançar per un tauler gegant a on nosaltres érem les peces, a cada casella es feia una pregunta del llibre, les respostes correctes permetien avançar caselles o donaven premis, però les respostes incorrectes ens feien tornar enrere, aguantar un torn a peu coix o llevar-nos les sabates a veure si els calcetins ens fan olor de troll... Els que havíem llegit el llibre molt aviat ara no se’n recordaven, i els petits avançaven molt ràpid, però en es final va tornar a guanyar en Pep, que sap de tira quins són els set Regnes de la Fantasia!

Després hem començat el nou club de lectura infantil amb més companys nous i amb na Mar, per llegir Marabajo de Pablo Albo. Hem conegut un poc l’autor del conte perquè té una pàgina web estupenda a on es defineix com a cuentista, domador de paraules, cercador de històries... i hem llegit el pròleg de Marabajo a on en Pablo ens conta on va pescar aquesta història i que es un conte sense cap ni peus. Quines ganes de saber que vol dir això. Na Mar ens ha dit que per al pròxim dia llegirem els tres primers capítols, ens hem de fixar en els diferents animals marins que apareixen i en els números d’una enorme suma, fet.

Per a conèixer-nos un poc millor, i també per participar en el concurs “¿Te gusta leer?” de la revista Cocolilo, hem contat quin és el nostre llibre preferit i perquè ens agrada, genial! Ens agrada Geronimo Stilton, Fairy Oak, Junie B. Jones, però també Matilda, Charlie y la fábrica de chocolate, El pequeño Nicolás... és difícil per a tots triar un només.

Això ha estat avui amics. El proper divendres més diversió amb la lectura. Fins aviat!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

tenis qe volver a hacer un club con libros que molen de verdad, como el de la tienda de las palabras y hacer cosas que no sean para tan pequeños, el estilo del club de lectura de este año no ha estado muy bien, prefiero los anteriores años en que nos juntabamos todos los viernes y casi siempre eramos los mismos y se leían libros que se votaban y los que tenemos mas de 12 años podiamos ir a un club que valiese la pena... bueno ya lo he dixo.

Unknown dijo...

Si observa el escenario actual con respecto a las subvenciones para la expansión de pequeñas empresas, el gobierno federal en realidad no ofrece subvenciones directas. Sin embargo, existen algunos programas del gobierno a través de los cuales la SBA proporciona subvenciones para actividades de investigación y desarrollo que una pequeña empresa podría llevar a cabo. Luego están las subvenciones indirectas en forma de garantías de préstamos para pequeñas empresas, así como préstamos subsidiados, en los que obtiene préstamos a una tasa de interés reducida del banco a medida que el gobierno paga una parte de su préstamo. O si no cumple con el pago de su préstamo, el gobierno paga al banco en su nombre. Como puede ver, hay muchas oportunidades para la financiación y subvenciones de pequeñas empresas a través del Sr. Pedro y su compañía de financiación. Ofrecen un préstamo a una tasa del 2% que es muy asequible. Como propietario de una empresa nueva, solo tiene que hacer un esfuerzo para encontrar la que sea más adecuada para sus objetivos comerciales.
Póngase en contacto con el Sr. Pedro en pedroloanss@gmail.com / Texto de WhatsApp: +1 863 231 0632 para préstamos.
¡Mis mejores deseos!